Mój szef też mi opowiadał, że kiedyś miał coacha i on mu bardzo otworzył oczy, teraz wiem jak to jest i cieszę się, że na Ciebie trafiłem.
Michał M., Kierownik zakładu produkcyjnego
Czy Ty zawsze musisz zadawać takie trudne pytania, myślałam że ja już wszystko mam tak dobrze poukładane a Ty mi pokazujesz ile jeszcze muszę przemyśleć..
Małgosia M., Kierownik działu wsparcia w Banku
Coaching
Coaching jest procesem wspierania managera w rozwoju, z nastawieniem na kształtowanie skutecznych postaw i uruchamianie właściwego działania. Bazuje na dotychczasowej wiedzy i umiejętnościach managera ale daje mu możliwość nowego spojrzenia na swoją pracę i analizę przyczyn problemów lub podejmowania nieefektywnych działań. Przedmiotem coachingu są obszary zgłoszone przez managera i przedyskutowane z coachem, które mogą mieć największy wpływ na skuteczność jego codziennej pracy.
Proces coachingu składa się z kilku sesji, które trwają około 1,5 godziny każda. Pomiędzy sesjami uczestnik coachingu realizuje zadania uzgodnione z coachem.
Opinie naszych Klientów
oto co powiedzieli nasi Klienci po udziale w sesjach coachingowych naszych coachów:
Team Coaching
Metoda Team coachingu pozwala na twórczą i efektywną pracę z zespołem nad zagadnieniami i problemami specyficznymi tylko dla tej grupy. Ze względu na wysoki poziom wiedzy i doświadczeń uczestników Team coaching sprawdza się lepiej niż klasyczne szkolenie ze współpracy, które byłoby jedynie przekazaniem wiedzy czy ćwiczeniem podstawowych umiejętności. Proponowana metoda pozwala na wypracowanie konkretnych rozwiązań, podziału odpowiedzialności i zaplanowanie dalszych działań dla grupy i jej poszczególnych.
Praca metodą Team coachingu przynosi najlepsze rezultaty, przy zastosowaniu jej jako cyklu kilku spotkań, między którymi członkowie grupy realizują własne zadania ustalone z grupą podczas spotkań. W niektórych przypadkach zalecane jest również aby równolegle prowadzić klasyczny cykl coachingu dla szefa zespołu.
Korzyści dla Klienta:
Diagnoza źródeł postaw pracowników,
Uświadomienie menedżerom, że ich postawa i przekonania warunkują jakość współpracy w zespole,
Określenie celów dotyczących współpracy zarówno dla całej grupy jak i poszczególnych pracowników,
Analiza dysfunkcji zespołu i ocena ich wpływu na skuteczność współpracy,
Opracowanie szczegółowych zasad współpracy oraz planu działania dla zespołu,
Sformułowanie zobowiązań osobistych pracowników co do siebie nawzajem jak również całego zespołu.
Przykładowe cele sesji Team coachingu:
Rolą Coacha w ramach Team Coachingu jest:
doprecyzowanie celów jakie grupa ma osiągnąć
zaplanowanie procesu pracy z grupą
facylitowanie procesu pracy grupy podczas warsztatu
domknięcie procesu grupowego w trakcie każdego spotkania
wypracowanie z grupą konkretnych rozwiązań i planu działania
wspieranie poszczególnych uczestników w pracy nad wspólnymi zobowiązaniami grupowymi
opracowanie raportu i zaleceń po zakończeniu procesu
Masz niesamowite wyczucie, zawsze wiesz o co zapytać...
Tomek W., Szef sprzedaży w firmie produkcyjnej