Doradztwo

Obecnie mam już prawie 20 lat doświadczeń we wspieraniu organizacji. 

Poniżej znajduje się lista działań jakie najczęściej podejmuję na rzecz moich  Klientów. 

Kluczową funkcją zarządzania pracownikami w firmie jest podnoszenie efektywności ich pracy. Poza skutecznym systemem szkoleń oraz sprawnym zarządzaniem przez managerów, warto zastanowić się też nad wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi ZZL – ułatwiających dbanie o najcenniejszy zasób firmy – Odpowiednich Ludzi. 

 

Realizując projekty doradcze, tworzę każdorazowo zespoły projektowe, skupiające specjalistów w konkretnej dziedzinie, mogących najlepiej odpowiedzieć na potrzeby Klienta.  Są to stali współpracownicy, praktycy z wieloletnim doświadczeniem, osoby z szerokim port folio zrealizowanych projektów.

 

Najczęściej realizowanymi przeze mnie usługami w zakresie doradztwa w zarządzaniu personelem są:

 

  1. ASSESMENT CENTRE/ DEVELOPMENT CENTRE
  2. Audyt Organizacyjny i Personalny
  3. Badanie Opinii Personelu
  4. Badanie Potrzeb Szkoleniowych
  5. Remodelowanie Systemów Wynagrodzeń
  6. Tworzenie Modelu Zarządzania Kompetencjami
  7. Wdrażanie Systemów Ocen Okresowych
  8. Engineering Stanowisk

Opinie Klientów

oto co powiedzieli moi Klienci, dla których realizuję projekty doradcze: 

Podoba mi się, że traktujesz firmę jako całość i działasz kompleksowo, rozumiesz dużo rzeczy nie tylko same szkolenia. 

 

Łukasz G., Prezes kilku spółek z branży uotsourcingu

Nie sądziłam, że po jednym dniu (AC - przypis), będziecie w stanie tak trafnie opisać moich ludzi, jakbyście ich znali latami, teraz wierzę, że to co proponujecie jest adekwatne do ich potrzeb..

 

Dorota C., Dyrektor pionu sprzedaży

Jako HRowiec ciągle słucham różnych konsultantów ale przy Tobie mam wrażenie, że myślisz z punktu widzeniach naszych potrzeb a nie projektów jakie chcesz zrealizować. Cenię sobie to, że potrafisz też coś odradzić, mimo, że mogłabyś na tym zarobić :)

 

Marta A., HR Manager w "korpo"

Diagnoza Kompetencji

 

wywiady kompetencyjne

AC/DC

ocena efektów pracy

ocena 306 stopni

ankiety wyzwań

testy

Planowanie Ścieżek Rozwojowych

 

Busola Rozwoju 

siatka celów 

action plan

 

Wsparcie rozwoju

 

 

spotkania z szefami

Pre-worki

Post-worki

kursy on - line

zadana miedzy szkoleniowe

coaching

 

Przygotowując pracowników do udziału w procesach rozwojowych, rekomenduję przeprowadzenie diagnozy ich kompetencji i przygotowanie indywidualnych planów rozwojowych. Pozwoli to na oszacowanie wszystkich niezbędnych parametrów inwestycji w rozwój - takich jak czas, inwestycja finansowa czy zaangażowanie innych osób, chociażby przełożonych uczestników.  

 

Moją filozofią jest działanie efektywnie i mierzalnie, dlatego stosuję w mojej pracy wskaźniki efektywności szkoleń i mierzę postępy rozwojowe uczestników. Skuteczność rozwoju jest zależna od postawy samego uczestnika, ale też wsparcia jakiego udzieli mu organizacja, szef i współpracownicy. Dlatego rekomenduję prowadzenie szeregu działań uzupełniających same spotkania rozwojowe.

 

Poniżej prezentuję kilka z metod jakimi się posługuję.

Diagnoza i ocena obszarów rozwojowych