§ 1
Organizator szkolenia. Zakres Szkoleń
- Szkolenia organizuje firma VENE z siedzibą w Łodzi przy ulicy Piłsudskiego 89/38 92-332 ,
NIP 725-174-51-61
- Szkolenia objęte niniejszym Regulaminem mają charakter zamknięty, tj. skierowane są do uczestników delegowanych na szkolenie przez Klienta Vene.
- Zawarta na stronie internetowej lista szkoleń nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, lecz stanowi informację o zakresie prowadzonych szkoleń. VENE zastrzega sobie prawo do zmiany listy dostępnych szkoleń.
- Szkolenia odbywają się w miejscu i czasie każdorazowo uzgodnionym z Klientem.
§ 2
Zakres Szkoleń, sprawy organizacyjne
- W ramach każdego z organizowanych szkoleń uczestnik otrzymuje:
- Materiały szkoleniowe i piśmiennicze w formie papierowej i/lub elektronicznej – zgodnie z ustaleniami przed szkoleniem
- Zaświadczenie udziału w szkoleniu wystawiane przez VENE wraz z określeniem długości i zakresu szkolenia
- Godzinę bezpłatnego doradztwa (w formie telefonicznej na wniosek uczestnika) w obszarze tematycznym szkolenia do wykorzystania w czasie 4 miesięcy od zakończenia szkolenia
- Szkolenia prowadzone są przez osoby posiadające kwalifikacje i uprawnienia merytoryczne, zaś same szkolenia prowadzone będą z należytą starannością.
- Organizator ma prawo wyprosić z zajęć uczestnika pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających.
- Szkolenia rozpoczynają się punktualnie, o wyznaczonej wcześniej porze.
- Uczestnik może wejść na salę szkoleniową po rozpoczęciu szkolenia.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za braki w omawianym materiale spowodowane spóźnieniem uczestnika.
- Organizator nie zapewnia miejsca ani opieki nad dziećmi i zwierzętami uczestników.
- Uczestnik zobowiązany jest do poinformowania organizatora o niepełnosprawności lub chorobach i dolegliwościach mogących mieć wpływ na przebieg szkolenia.
- Podczas szkolenia za dodatkową opłatą może być serwowany serwis kawowy oraz obiad z uwzględnieniem preferencji żywieniowych np. wegetariańskie. Z zastrzeżeniem, że uczestnik powinien zgłosić to organizatorowi najpóźniej dzień przed szkoleniem.
- W cenę szkoleń stacjonarnych nie są wliczone noclegi.
- VENE zobowiązuje się do zapewnienia odpowiedniego standardu szkoleniowego poprzez udostępnienie sal szkoleniowych wyposażonych w system wentylacji lub klimatyzację, projektor multimedialny, flipchart oraz inne wskazane w ofercie elementy szkolenia.
- Po każdym szkoleniu standardowo przeprowadzana jest ocena szkolenia.
- Ocena szkolenia jest przeprowadzona z wykorzystaniem przygotowanych narzędzi ewaluacyjnych.
- Udział w szkoleniu potwierdzany jest zaświadczeniem lub certyfikatem pod warunkiem spełnienia przez uczestnika wymagań określonych w ofercie szkoleniowej oraz uczestnictwa w co najmniej w 80% czasu szkolenia.
- Podczas szkolenia obowiązuje zakaz rejestrowania jego przebiegu przy użyciu środków audio-wizualnych, chyba, że jest to elementem działań szkoleniowych i zostało zaakceptowane przez uczestników.
§ 3
Potwierdzenie Uczestnictwa. Zmiana terminu
- Najpóźniej na 5 dni przed planowanym rozpoczęciem szkolenia na adres e-mail udostępniony Klientowi przez Vene, Klient ma obowiązek przesłać listę uczestników.
- Organizator ma prawo odwołać termin szkolenia w przypadku zaistnienia sytuacji, których nie dało się wcześniej przewidzieć, takich jak czynniki pogodowe, nagła niedyspozycja trenera, nagła niedyspozycja miejsca szkolenia.
- W przypadku odwołania szkolenia organizator zobowiązany jest niezwłocznie, nie później niż na 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia, poinformować o tym zgłoszone osoby.
- Wówczas uczestnicy otrzymują propozycję uczestniczenia w tym samym szkoleniu w innym terminie.
§ 4
Płatności
- Cena poszczególnych szkoleń uzgadniana jest indywidualnie z każdym Klientem.
- Płatność za szkolenia następuje na podstawie umowy lub jedynie faktury, w zależności od ustaleń między Vene a Klientem.
- W przypadku rezygnacji w terminie krótszym niż 10 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia lub nie zgłoszeniem się Uczestników na szkolenie nie przysługuje zwrot opłaty szkoleniowej.
- W przypadku rezygnacji w terminie dłuższym niż 10 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia VENE zwraca opłatę wniesioną za szkolenie.
§5
ochrona danych osobowych, Stosowane Prawo.
- Organizator firma VENE jest Administratorem Danych Osobowych zgłaszających/uczestników. (szczegółowy regulamin dostępny na stronie https://www.vene.com.pl/dane-osobowe ). Dane osobowe przetwarzane będą w celach organizacji i prawidłowego przeprowadzenia szkolenia. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz możliwość ich poprawiania w każdym czasie.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Wszelkie zmiany niniejszego regulaminu wymagają opublikowania ich na stronie internetowe www.vene.com.pl
- Nowe brzmienie regulaminu jest wiążące od dnia jego umieszczenia na stronie internetowej.
§6
reklamacje i odwołania OD WYKONANEJ USŁUGI SZKOLENIOWEJ
- Klient ma prawo składania reklamacji usługi szkoleniowej, jeżeli nie została ona zrealizowana zgodnie z ofertą szkolenia.
- Reklamacja szkolenia zostanie uwzględniona wyłącznie, jeżeli średnia ocen z danej usługi szkoleniowej jest niższa niż 3.5 w skali od 1 do 5 punktów uzyskanej z ankiety oceny szkolenia wykonywanej na zakończenie szkolenia.
- Aby uniknąć subiektywnej oceny poszczególnych uczestników szkoleń zaniżających ogólną średnią ocen, wzięte pod uwagę zostaną oceny wszystkich uczestników danego szkolenia, co pozwoli na jego obiektywną ocenę.
- Reklamacja nie zostanie zatem uwzględniona, w przypadku, gdy średnia ocen ze szkolenia w ankiecie szkoleniowej wynosi równo lub powyżej 3.5., niezależnie od oceny osoby składającej reklamację.
- W przypadku uznania reklamacji w całości lub częściowo, firma szkoleniowa zaproponuje jedną z następujących form rekompensaty:
- powtórzenie szkolenia w innym terminie,
- realizacja dodatkowej formy wsparcia, uzupełniającej szkolenie,
- zniżka 20% na kolejne szkolenie
- otrzymanie dodatkowych materiałów edukacyjnych.
- Skarga lub reklamacja powinna zostać złożona w formie pisemnej lub mailowej, za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub poczty elektronicznej na adres: malgorzata.machniewicz@gmail.com lub doręczona osobiście do biura firmy.
- Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać nazwę firmy dane kontaktowe osoby zgłaszającej reklamacje, przedmiot reklamacji (nazwa szkolenia, termin i miejsce realizacji), uzasadnienie merytoryczne i formalne reklamacji, oczekiwania wobec firmy szkoleniowej.
- Reklamację można złożyć najpóźniej w ciągu 7 dni kalendarzowych licząc od dnia zakończenia szkolenia.
- Organizator szkolenia VENE zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpatrzenia, jeżeli reklamacja zostanie złożona po przekroczeniu terminu, o którym mowa w pkt.8 §6 niniejszej procedury.
- VENE ma 14 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji, a w przypadkach wymagających dodatkowych czynności wyjaśniających czas rozpatrywania reklamacji może ulec wydłużeniu maksymalnie do 21 dni roboczych.
- VENE ma prawo zwrócić się do składającego skargę lub reklamacje o dodatkowe pisemne wyjaśnienia.
- VENE zastrzega sobie prawo odrzucenia reklamacji w przypadku, gdy będzie zaprzeczała zapisom zawartym w umowie.
Nasze dane kontaktowe:
VENE Małgorzata Machniewicz
Ul. Piłsudskiego 89/38
92-332 Łódź